| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
NED-818 forumlid

|
Geplaatst: Ma Aug 16, 2010 7:12 am Onderwerp: 21-22 augustus: Final Edtion van The Mission |
|
|
Ik moet nog wel even omschakelen na terugkomst van mijn zomervakantie .....maar aankomend weekend wordt (misschien wel voor de laatste keer) bij het zeil- en surfcentrum Brouwersdam aan de Kabbelaarsbank weer The Mission georganiseerd. Ik had me nog net voor de vakantie ingeschreven.... bij de Profleet dit keer.
Ik moet nog wel even een slaapplaats voor het komend weekend regelen. Camping Port Zéelande schijnt al vol te zijn, dus het zal wel een andere camping worden. Afhankelijk van het weer en of er nog andere surfmaatjes eerder die kant op gaan ga ik al op donderdag of op vrijdag naar Zeeland.
Wie gaan er nog meer naar The Mission??? _________________ www.CobusWindsurfWorld.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
NED302 forumlid

|
Geplaatst: Ma Aug 16, 2010 6:01 pm Onderwerp: |
|
|
He Cobus
Ik ben ook van de party op de mission. Ik kom vrijdag al en blijf een hele week om lekker na te genieten |
|
| Terug naar boven |
|
 |
surfrider forumlid

|
Geplaatst: Ma Aug 16, 2010 7:49 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben er ook. Hopelijk houden we nog wat wind over na deze week zodat we komend weekend ook nog een beetje kunnen varen. _________________ NED-118
Would you give up your arms to fly? That's what the birds have done.
http://windsurfing.rdeleeuw.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
NED-818 forumlid

|
Geplaatst: Ma Aug 16, 2010 7:59 pm Onderwerp: |
|
|
Leuk dat jullie er ook zijn. Vorig jaar stond ik op camping Klaverweide in Ellemeet (Schouwen Duiveland, vlak bij de Brouwersdam). Dat was toen een uitstekend alternatief voor Port Zélande, ongeveer 3 km rijden van het surfcentrum Brouwersdam.
Zoals de zaken er nu voor staan vertrek ik vrijdagochtend vroeg richting Zeeland. Eerst aanmelden bij de camping en snel tentje opzetten; daarna naar de Kabbelaarsbank om de hele middag te surfen.  _________________ www.CobusWindsurfWorld.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
surfrider forumlid

|
Geplaatst: Di Aug 17, 2010 1:22 pm Onderwerp: |
|
|
Als wij weekendjes of vakanties in Zeeland hebben verblijven wij altijd op De Vliedberg. Iets duurder, maar rustig en super schoon. Moet alleen nog even kijken hoe ik naar het feest ga. Misschien even een fiets lenen. _________________ NED-118
Would you give up your arms to fly? That's what the birds have done.
http://windsurfing.rdeleeuw.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
herman forumlid
|
Geplaatst: Wo Aug 18, 2010 7:31 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb zonet een reservatie verstuurd naar de klaverweide.
Ideaal voor enkel zaterdagnacht even te gaan slapen en vermoedelijk brengen we gewoon 2 fietsen mee voor naar de party te gaan.  _________________ Dailybits.be |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakob689 forumlid

|
Geplaatst: Wo Aug 18, 2010 6:03 pm Onderwerp: |
|
|
wij hebben de sleutel van ons nieuwe huis sinds maandag dus druk in de weer. the mission wordt hem niet helaas. NK Hoorn weer van de partij! _________________ www.jakob689.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
NED-818 forumlid

|
Geplaatst: Do Aug 19, 2010 8:54 am Onderwerp: |
|
|
Jammer dat je er niet bij kunt zijn Jakob! Nou mis je weer zo'n mooi Mission T-shirt uit de serie.
Maar wel mooi dat je je nieuwe huis in kunt. Spreken we nog wat af voor het overnachten bij NK Hoorn? _________________ www.CobusWindsurfWorld.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakob689 forumlid

|
Geplaatst: Do Aug 19, 2010 2:40 pm Onderwerp: |
|
|
ja lijkt me goed idee! hebben nog wel even contact...
tja dat t-shirt en de tombola moet ik helaas missen... _________________ www.jakob689.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
NED-818 forumlid

|
Geplaatst: Wo Aug 25, 2010 4:51 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb een geweldig Mission-weekend gehad. Gezellig, leuk om iedereen weer te zien en er werd weer een goed georganiseerd programma neergezet.
Voor m'n plakboek.... (bedankt, Jan)
Vrijdag (de pre-Mission) en zaterdag hadden we fantastisch weer; op de zondag viel de wind helaas tegen de middag wat weg. In totaal hebben we zes wedstrijdjes gevaren. Ik heb dit keer veel nieuwe slalom-ervaringen in de Pro-Fleet opgedaan. Dat is toch wel even wat anders dan een wedstrijdje bij de Masters.
Voor een verslagje zie CobusWindsurfWorld. _________________ www.CobusWindsurfWorld.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
BGijzen forumlid

|
Geplaatst: Wo Aug 25, 2010 12:40 pm Onderwerp: |
|
|
Mooi stukje cobus nog even en je hebt de roem  _________________ www.NED230.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
NED-818 forumlid

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|