| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
NED-818 forumlid

|
Geplaatst: Di Aug 31, 2010 6:04 pm Onderwerp: 4-5 september: NK slalom i.c.m. The Wind Experience |
|
|
Aankomend weekend, 4 en 5 september vind op het Amstelmeer voor de derde keer The Wind Experience plaats. Een leuk evenement op één van de windrijkste plekken in Nederland. Dit jaar vormt het Nederlands Kampioenschap Slalom een onderdeel van het evenement. Meer info op http://www.thewindexperience.nl/home2.htm
Ik moest even een paar dagen geestelijk herstellen van Hoorn maar natuurlijk ben ik er weer bij!! Het lijkt immers een super low wind slalomweekend te worden!! Ik ga vrijdagmiddag al die kant op om m'n 2-secondententje op een rustig plekje op camping Waddenzee op te zetten. Daarna mischien nog een kleine surfsessie om het Amstelmeer te verkennen. Misschien kom ik de beroemde Erik Loots nog wel tegen....
O ja....voor de zekerheid neem ik ook maar wat formulaspullen mee.
NK-deelnemers: vergeet niet voor morgen voor de BBQ van The Wind Experience in te schrijven (€ 12.50)!!!
Gaan nog meer mensen eerder naar het Amstelmeer? _________________ www.CobusWindsurfWorld.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Niels forumlid

|
Geplaatst: Vr Sep 03, 2010 5:46 am Onderwerp: |
|
|
ik zou ook he roeiboot met paddels meenemen en een goed boek
Hoop dat er hier en daar nog een briesje komt voor de formula have fun!
tot op de realtrip maar weer |
|
| Terug naar boven |
|
 |
NED-818 forumlid

|
Geplaatst: Vr Sep 03, 2010 6:24 am Onderwerp: |
|
|
Het zal in ieder geval wel een gezellig wekend worden.
Of er zondag voldoende wind staat voor het NK Slalom weet ik niet, maar een rondje op de formula zit er wel in. _________________ www.CobusWindsurfWorld.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
NED-818 forumlid

|
Geplaatst: Di Sep 07, 2010 5:38 am Onderwerp: |
|
|
Ook op de meest windzekere plek van Nederland kan het soms wel eens niet waaien, zo bleek afgelopen weekend tijdens The Wind Experience aan het Amstelmeer.
Af en toe planeren op The Wind Experience (foto Lieuwe Faber)
Toch vond ik het zonder meer een geslaagd evenement. Erg gezellig, goed georganiseerd door Danny Kater en zijn crew, met ondanks het gebrek aan wind een leuk programma voor de deelnemers. Jammer was wel dat voor het gelijktijdig georganiseerde Nederlands Kampioenschap Slalom dit weekend geen enkele geldige heat op het Amstelmeer kon worden neergezet.
Lieuwe Faber heeft weer verschillende hele mooie foto's geschoten. Op CobusWindsurfWorld mijn verslagje. _________________ www.CobusWindsurfWorld.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Niels forumlid

|
Geplaatst: Di Sep 07, 2010 4:23 pm Onderwerp: |
|
|
Je kunt komend weekend altijd nog naar Denemarken Hvide Sande leuk evenement aldaar kun je daarna nog even door naar de PWA in klittmoller |
|
| Terug naar boven |
|
 |
NED-818 forumlid

|
Geplaatst: Di Sep 07, 2010 5:12 pm Onderwerp: |
|
|
Vroeger heb ik een paar vakanties aan het Ringkobinger Fjord doorgebracht. Die Long Distance daar lijkt me best een leuke uitdaging. Maar het is toch wel een eindje rijden en past even niet in m'n wedstrijdschema Aankomend weekend wordt het het Lauwersmeer. _________________ www.CobusWindsurfWorld.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|