Cobus Windsurf Forum......hèt alternatieve forum voor wedstrijdsurfers!! Forumindex Cobus Windsurf Forum......hèt alternatieve forum voor wedstrijdsurfers!!
.......VOOR FORMULAPILOTEN, SLALOMKANJERS EN TECHNOTALENTEN

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

4-5 september: NK slalom i.c.m. The Wind Experience

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Cobus Windsurf Forum......hèt alternatieve forum voor wedstrijdsurfers!! Forumindex -> Wedstrijdzaken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
NED-818
forumlid

BerichtGeplaatst: Di Aug 31, 2010 6:04 pm    Onderwerp: 4-5 september: NK slalom i.c.m. The Wind Experience Reageren met citaat

Aankomend weekend, 4 en 5 september vind op het Amstelmeer voor de derde keer The Wind Experience plaats. Een leuk evenement op één van de windrijkste Confused plekken in Nederland. Dit jaar vormt het Nederlands Kampioenschap Slalom een onderdeel van het evenement. Meer info op http://www.thewindexperience.nl/home2.htm

Ik moest even een paar dagen geestelijk herstellen van Hoorn Laughing maar natuurlijk ben ik er weer bij!! Het lijkt immers een super low wind slalomweekend te worden!! Ik ga vrijdagmiddag al die kant op om m'n 2-secondententje op een rustig plekje op camping Waddenzee op te zetten. Daarna mischien nog een kleine surfsessie om het Amstelmeer te verkennen. Misschien kom ik de beroemde Erik Loots nog wel tegen.... Very Happy

O ja....voor de zekerheid neem ik ook maar wat formulaspullen mee. Shocked Very Happy

NK-deelnemers: vergeet niet voor morgen voor de BBQ van The Wind Experience in te schrijven (€ 12.50)!!! Idea

Gaan nog meer mensen eerder naar het Amstelmeer?
Niels
forumlid

BerichtGeplaatst: Vr Sep 03, 2010 5:46 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zou ook he roeiboot met paddels meenemen en een goed boek Smile

Hoop dat er hier en daar nog een briesje komt voor de formula have fun!

tot op de realtrip maar weer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
NED-818
forumlid

BerichtGeplaatst: Vr Sep 03, 2010 6:24 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Het zal in ieder geval wel een gezellig wekend worden. Wink

Of er zondag voldoende wind staat voor het NK Slalom weet ik niet, maar een rondje op de formula zit er wel in.
NED-818
forumlid

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2010 5:38 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook op de meest windzekere plek van Nederland kan het soms wel eens niet waaien, zo bleek afgelopen weekend tijdens The Wind Experience aan het Amstelmeer.

Af en toe planeren op The Wind Experience (foto Lieuwe Faber)

Toch vond ik het zonder meer een geslaagd evenement. Erg gezellig, goed georganiseerd door Danny Kater en zijn crew, met ondanks het gebrek aan wind een leuk programma voor de deelnemers. Jammer was wel dat voor het gelijktijdig georganiseerde Nederlands Kampioenschap Slalom dit weekend geen enkele geldige heat op het Amstelmeer kon worden neergezet.

Lieuwe Faber heeft weer verschillende hele mooie foto's geschoten. Op CobusWindsurfWorld mijn verslagje.
Niels
forumlid

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2010 4:23 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kunt komend weekend altijd nog naar Denemarken Hvide Sande Smile leuk evenement aldaar kun je daarna nog even door naar de PWA in klittmoller
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
NED-818
forumlid

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2010 5:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Vroeger heb ik een paar vakanties aan het Ringkobinger Fjord doorgebracht. Die Long Distance daar lijkt me best een leuke uitdaging. Maar het is toch wel een eindje rijden en past even niet in m'n wedstrijdschema Laughing Aankomend weekend wordt het het Lauwersmeer.
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Cobus Windsurf Forum......hèt alternatieve forum voor wedstrijdsurfers!! Forumindex -> Wedstrijdzaken Tijden zijn in GMT - 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: