Cobus Windsurf Forum......hèt alternatieve forum voor wedstrijdsurfers!! Forumindex Cobus Windsurf Forum......hèt alternatieve forum voor wedstrijdsurfers!!
.......VOOR FORMULAPILOTEN, SLALOMKANJERS EN TECHNOTALENTEN

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

www.cobuswindsurfworld.com v2.0 online!
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Cobus Windsurf Forum......hèt alternatieve forum voor wedstrijdsurfers!! Forumindex -> Vragen en opmerkingen over de site
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
globe
forumlid

BerichtGeplaatst: Di Jul 06, 2010 8:57 pm    Onderwerp: www.cobuswindsurfworld.com v2.0 online! Reageren met citaat

Na wat korte nachtjes en een paar biertjes tijden de thriller Nederland Urugay toch gelukt:

www.cobuswindsurfworld.com v2.0 online

Er moet nog éen en ander opgepoetst worden maar dat volgt in de loop van de week.

Veel plezier op de nieuwe site en het was mij een waar genoegen.

groet,

Guido
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NED-818
forumlid

BerichtGeplaatst: Wo Jul 07, 2010 4:59 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Na ruim een maand met problemen met de oude site is van af vandaag CobusWindsurfWorld weer in de lucht!!! Een hele nieuwe site!!! In de komende week worden nog wat laatste dingetjes afgerond en bijgesteld... maar de basis nu klaar!!! Very Happy

De afgelopen maand heeft Guido den Blanken van Kubus Sports in z’n avonduren ongelofelijk geweldig werk voor me gedaan. Op basis van Joomla heeft hij CobusWindsurfWorld weer helemaal opnieuw opgebouwd. Daarmee ben ik nu niet meer afhankelijk van m’n oude webdesignpakket, waarvan de grenzen zo ongeveer wel bereikt waren.

De design van de nieuwe site ziet er fantastisch uit. Een mooie strakke layout, logisch in elkaar gezet, maar toch heel herkenbaar. Op de vertrouwde plekken kun je het surfnieuws, de wedstrijdtips en de kalender vinden. Nieuw is een goed functionerend nieuwsarchief, waar je eenvoudig met een filter op jaar en maand naar oudere berichten kunt zoeken. Wink Hiervoor heb ik alle artikelen uit het vroegere “Surfnieuws” en “Cobus weblog” samengevoegd tot één database “Cobus surfnieuws”.

Guido den Blanken (foto Jan de Jonge)

De vernieuwde site heeft ook een zoekfunctie op trefwoorden, zodat je nog eens kunt nakijken wat ik in de loop der tijd over Ifju geschreven heb. De Reefgirls wisselen nu automatisch bij elk bezoek aan een pagina Shocked en ook m’n sponsoren komen nu goed in beeld. Wink Het ziet er allemaal veel gelikter uit en ook belangrijk.....voor mij wordt het straks een stuk makkelijker om de website bij te houden. Razz

Al is het voor mij hogeschool website-bouwen, Guido draait er als kundig webdesigner zijn hand niet voor om. Hij vind het leuk werk om te doen. Zo heeft hij ook de sites van The Real Trip en NaishSUP gebouwd.

Guido… geweldig bedankt voor de hulp!!
Niels
forumlid

BerichtGeplaatst: Wo Jul 07, 2010 7:10 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Guido goed gedaan joh Wink

mooie site cobus kun je weer even vooruit zonder die bandbreedte meldingen!

tot op het water! en de real trip en mission enzo Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
surfrider
forumlid

BerichtGeplaatst: Wo Jul 07, 2010 8:23 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Cobus, proficiat met je nieuwe website, ziet er strak en goed uit.
Zeer overzichtelijk. Guido heeft mooi werk gedaan. Super!

http://windsurfing.rdeleeuw.nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
globe
forumlid

BerichtGeplaatst: Wo Jul 07, 2010 8:33 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ach,

Een beetje stoeien met Joomla en je bent al snel een eind op weg hoor Wink het is geen rocketscience meer tegenwoordig.

Wat belangrijk was met deze site is dat het geheel makkelijk te onderhouden is, dat de info duidelijk naar voren komt en wat ik persoonlijk belangrijk vond was de mogelijkheid om in oude berichten te zoeken. Op de oude site viel er werkelijk niets te zoeken Smile

Verder wil ik wel even benadrukken dat dit project niets met Kubus Sports te maken heeft hoor. Het is een prive dingetje van mezelf.

Ondertussen ben ik zo druk met deze prive-dingetjes dat mijn eigen site maar niet van de grond komt Wink

De volgende stap is uiteraard om dit forum in de website te verwerken maar daar gaat wat meer technische zaken inzitten.

Mochten jullie opmerkingen of vragen hebben, schroom niet en schiet ze maar af. positief of negatief, ik hoor het wel.

Ik ben vooral benieuwd hoe de site zich gedraagt op bv Iphones, Mac, Safari en andere ' niet standaard' browsers.
Terug naar boven
NED-818
forumlid

BerichtGeplaatst: Do Jul 08, 2010 5:52 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Wow Guido...die Reefgirls!!! Very Happy Ik vond ze altijd al leuk om naar te kijken, maar met al die wisselende plaatjes kan ik m'n ogen er nu helemaal niet meer vanaf houden. Laughing Mooi, hoor!!

Ik heb een Blackberry van de zaak en ik vermoed dat hiervan bepaalde internetfuncties geblokkeerd zijn. De site opent wel op de Blackberry maar dat gebeurd erg traag, zoals ook de andere sites dat doen. De linker kolom van de site is daarbij verschoven naar het midden van het beeld. Misschien heb je er wat aan.
Marcel
forumlid

BerichtGeplaatst: Do Jul 08, 2010 6:06 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm,

eerst kon je de REEF girls kopieren,
nu niet meer... Crying or Very sad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
NED-818
forumlid

BerichtGeplaatst: Do Jul 08, 2010 9:07 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb er ook een paar avondjes google-en over gedaan om ze te verzamelen. Wink
Remko
forumlid

BerichtGeplaatst: Do Jul 08, 2010 10:12 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan Guido de 'hyperlinks' van de sponsoren ook zo maken dat ze in een nieuw tab-blad (of evt. nieuw venster) komen....

Nu ben je, als je op de sponsor link klikt gelijk van de Cobus site af. (en das vervelend ) Wink

oh ja... google -> afbeeldingen "reef girls" "miss reef"

http://www.google.nl/images?hl=nl&source=imghp&q=reef+girls&gbv=2&aq=1&aqi=g10&aql=&oq=reef&gs_rfai=

http://www.google.nl/images?hl=nl&gbv=2&tbs=isch:1&q=miss+reef&revid=1943508777&sa=X&ei=d7I1TNu_HZGQOMjIuOQD&ved=0CCIQ1QIoAA
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
globe
forumlid

BerichtGeplaatst: Vr Jul 09, 2010 6:12 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Remko schreef:
Kan Guido de 'hyperlinks' van de sponsoren ook zo maken dat ze in een nieuw tab-blad (of evt. nieuw venster) komen....

Nu ben je, als je op de sponsor link klikt gelijk van de Cobus site af. (en das vervelend ) Wink

goeie tip,

En bij deze meteen gefixed Wink
Terug naar boven
NED-818
forumlid

BerichtGeplaatst: Vr Jul 09, 2010 8:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

De nieuwe wedstrijdkalender, die Guido voor me gemaakt heeft, heb ik nu gevuld. Met de belangrijkste Nederlandse formula- en slalom(fun)evenenten. Welke moeten er nog meer op?
globe
forumlid

BerichtGeplaatst: Vr Jul 09, 2010 8:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

NED-818 schreef:
De nieuwe wedstrijdkalender, die Guido voor me gemaakt heeft, heb ik nu gevuld. Met de belangrijkste Nederlandse formula- en slalom(fun)evenenten. Welke moeten er nog meer op?

Ik heb even de weergave veranderd zodat alle events keurig per maand onder elkaar weergegeven worden.Maakt het geheel wat duidelijker Wink
Terug naar boven
NED-818
forumlid

BerichtGeplaatst: Za Jul 10, 2010 6:13 am    Onderwerp: Reageren met citaat

globe schreef:
Ik heb even de weergave veranderd zodat alle events keurig per maand onder elkaar weergegeven worden.Maakt het geheel wat duidelijker Wink
Shocked Ik sta er elke keer weer versteld van hoe makkelijk je de layout van zo'n module weer kunt veranderen. Very Happy
BGijzen
forumlid

BerichtGeplaatst: Za Jul 10, 2010 10:39 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Cobus die van mij mist nog www.ned230.nl
NED-818
forumlid

BerichtGeplaatst: Za Jul 10, 2010 11:30 am    Onderwerp: Reageren met citaat

De weblinks moet ik nog allemaal een keer checken. Het aanpassen daarvan heb ik nog niet helemaal onder controle. Rolling Eyes

Als ik je toevoeg, zie ik je dan wel eens wat vaker bij de Regiocups en Grand Slams, Bernard! Laughing Laughing
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Cobus Windsurf Forum......hèt alternatieve forum voor wedstrijdsurfers!! Forumindex -> Vragen en opmerkingen over de site Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: